Конспект уроку з предметно-практичного навчання

у підготовчому класі з теми «Яблуко, груша. Аплікація»

Карпенко О.О.

 

 

Тема: Яблуко, груша. Аплікація.

 

Мета: Познайомити дітей з питанням „Що це?”; закріпити значення слів яблуко, груша, олівець, папір, ножиці, обвести, вирізати;вчити дітей добирати матеріал та інструменти; вчити виконувати поробку за інструкцією педагога; виховувати охайність, самостійність, вміння оцінювати виконану роботу.

 

Обладнання: Зразки аплікацій „Яблуко”, „Груша”; шаблони яблука та груші; кольоровий папір; олівці; опорні таблички.

 

Словник: яблуко, груша, фрукти, олівець, ножиці, папір, жовтий, червоний, вирізати, обвести, наклеїти, накласти.

 

Хід уроку:

 

1.     Організація класу до уроку.

- Доброго ранку.                                                    - Доброго ранку.

- Сідайте.                                                                                                     

- Надіньте навушники.

- Сашко, як ти мене чуєш?                                     - Я чую добре.

- Оля, ти мене чуєш?                                              - Так, я чую.

 

 

2.     Знайомство з темою уроку.

Вчитель демонструє зразок аплікації „Яблуко”, заривши при цьому частину малюнка.

 

- Подивіться уважно, як ви думаєте              - Це яблуко (усно та усно-

що це?                                                            дактильно).

 

Вчитель відкриває зразок і ставить його на дошку разом з опорною табличкою „Яблуко”. Потім демонструє зразок аплікації „Груша”.

 

- Уважно подивіться і скажіть що це?                   - Це груша.

- Як назвати одним словом яблуко та

грушу?                                                                    - Це фрукти.

- Сьогодні ми з вами будемо робити

аплікацію яблука та груші. Для цього

нам знадобляться ножиці, папір, олівець,

клей. (Вчитель по черзі демонструє

інструменти з опорними табличками „Ножиці”,

„Кольоровий папір”, „Олівець”, „Клей” та

виставляє їх на дошці).

 

3.     Роздача матеріалу та інструментів.

 

Вчитель демонструє шаблони яблука та груші, підходить до кожного учня і пропонує попросити яблуко чи грушу.

 

- Попроси.                                                    - Дайте будь ласка яблуко.

                                                                      - Дайте будь ласка грушу.

- Якого кольору яблуко?                              - Яблуко червоне.

- Вірно. Для аплікації яблука нам

потрібний червоний папір. А якого

кольору груша?                                            - Груша жовта.

-         Який за кольором нам потрібен

папір?                                                            - Жовтий.

 

Вчитель демонструє папір жовтого та червоного кольору і пропонує дітям обрати для свої аплікації папір відповідного кольору: для яблука – червоний, для груші – жовтий.

 

Роздав папір вчитель пропонує учням взяти олівці.

 

- Оля, візьми олівець. Що ти зробила?         - Я взяла олівець.

- Сідай. Мишко, візьми олівець.                  - Дякую.

- Діти, візьміть олівці(діти по черзі

беруть олівці і сідають на місця).

 

4.     Виконання роботи.

 

-         Діти, візьміть яблуко (демонструє

шаблон та табличку „Візьміть яблуко”).

Ваня, що ти зробив?                                              - Я взяв яблуко.

-         Покладіть яблуко на папір червоного

кольору. Обведіть шаблон по контуру.

(демонструє табличку „Обведіть яблуко”).

Мишко, що ти зробив?                                 - Я обвів яблуко.

-         Візьміть грушу (демонструє табличку

„Візьміть грушу”). Оля, що ти зробила?      - Я взяла грушу.

-         Покладіть грушу на папір жовтого

Кольору. Обведіть шаблон груші по контуру.

(демонструє табличку „Обведіть грушу”).

Ваня, що ти зробив?                                               - Я обвів грушу.

 

5. Підсумки уроку.

 

Після закінчення роботи вчитель по черзі підходить до кожного учня і, взявши його роботу,  демонструє класу:

- Подивіться уважно, що це?                        - Це   яблуко, груша.

- Молодці, на занятті всі були уважні,

активні, охайні. Всі добре попрацювали.

-         Урок закінчено. Зніміть навушники.

Відпочивайте.

 

 

(Ввечері учні разом з вихователем завершують роботу над аплікацією та роблять міні-виставку дитячих робіт).

 

 

 

ГРУША

ЯБЛУКО

ПАПІР

ОЛІВЕЦЬ

НОЖИЦІ

КЛЕЙ

АПЛІКАЦІЯ

ЖОВТИЙ

ЧЕРВОНИЙ

ЖОВТА ГРУША

ЧЕРВОНЕ ЯБЛУКО

КОЛЬОРОВИЙ ПАПІР

ВІЗЬМІТЬ ЯБЛУКО

ВІЗЬМІТЬ ГРУШУ

ПОКЛАДІТЬ ЯБЛУКО

ПОКЛАДІТЬ ГРУШУ

ОБВЕДІТЬ ЯБЛУКО

ОБВЕДІТЬ ГРУШУ

ЩО ЦЕ?