Сценарії розваг
«Здрастуй, лялька Катя»
(молодша група)
автор – І.В.Білецька
Розвага І.
«Лялька Катя прийшла у гості»
Діти заходять до зали і зупиняються.
| Музичний керівник | - «Ось малята
  вже прийшли. Як за літо підросли! Стали вже великі – ось які» (поволі піднімають
  руки) | 
| Музичний керівник | - «Покажіть
  мені, як ніжки крокують до доріжці» ( діти крокують) | 
| Музичний керівник | - «Втомились
  наші ніжки крокувати по доріжці.    Попестимо наші ніжки і відпочинемо трішки» | 
| - Вправа «Втомились
  наші ніжки»   ( муз. Т.Ломової, сл.О.Соковніної) | |
| Музичний
  керівник звертає увагу на гарну ляльку, яка сидить на стільчику  біля піаніно. | |
| Музичний  керівник | «Лялька Катя в
  зал прийшла, Всіх на
  стільчик погукала» (діти сідають на
  стільчики) | 
| - Пісня «Лялька
  Катя» | |
| Музичний керівник | - «В гостя
  лялечка прийшли і таночок почала» | 
| (звучить твір
  П.І.Чайковського у грамзапису «Нова лялька». Вихователь бере
  ляльку і виконує танцювальні рухи) | |
| Лялька Катя (вихователь) | Я про вас все
  знаю і пісню заспіваю | 
| - Співає  «Ласковую песенку» | |
| Музичний керівник | - «Діти ,а
  покажіть Катрусі, як ми теж вміємо співати» | 
| (діти співають приспів на склад «ля,ля,ля») | |
| Музичний керівник | -« А зараз ми покажемо
  Катрусі, як весело в маляток танцюють рученята» | 
| -        
  Співають
  пісню «Разминка» | |
| Музичний керівник | - «А зараз,
  малята, ми будемо танцювати». | 
| (Діти виконують за показом музичного керівника елементарні танцювальні рухи:
  ритмічні оплески, пружинки, кружляють з ліхтариками) | |
| Катя (вихователь) | -«В коло всі
  мерщій ставайте і зі мною ви пограйте» | 
| - Гра
  «Подоляночка» | |
| Музичний керівник | -«Діти, давайте
  заспіваємо Катрусі колискову, щоб вона шви день заснула» | 
| (діти співають колискову «Баю-бай»
  муз.М.Красєва, сл.М.Чарної, зігнувши руки у лікті, іметують колисання
  ляльки). | |
| Музичний керівник | - «Час нам всім
  уже прощатись.     І з Катрусею розставатись.     Ви тихенько всі ідіть     Ляльку Катю не будіть.» | 
| (діти обережним кроком виходять із зали) | |
Розвага ІІ.
«Розбудіть ляльку»
Діти входять до зали.
Звучать «Грезы» Р.Шумана. Діти слухають фрагмент.
| Музичний керівник | - «Тихше, діти,
  не шуміть,     Наша лялька міцно спить.    Бачить сни вона казкові,    Ліс і річки смерекові» | 
| - Гра : «Тихо –
  голосно»            ( муз.О.Тілічеєвої,
  сл.Ю.Островського) - Вправа: «Ми
  йдемо» (муз.Р.Рустамова, сл.Ю.Островського) | |
| Музичний керівник | - «Ляльку  Катя!    Час вставати!    Треба з дітлахами грати» Не чує! Спробую
  розбудити її  пісенькою. | 
| - Пісня «Лялька
  Катя» | |
| Музичний керівник | - «Не чує.
  Діти, діти, поможіть!     Ляльку 
  Катю розбудіть.» | 
| Діти підспівують муз. керівникові  пісню «Лялька Катя» - Дидактична
  гра «Тихо – голосно»   Лялька прокидається. | |
| Катя (вихователь) | -«Дуже рада вас
  вітати.  Будемо разом танцювати | 
| (Лялька «танцює» у руках вихователя під 
  музику п’єси  П.І.Чайковського
  «Нова лялька» в грамзапису. Діти ритмічно плескають у долоні.) | |
| Катя | -«А зараз я
  заспіваю про вас пісеньку» | 
| (Лялька співає
  «Ласковую песенку». Діти
  підспівують приспів на склади «ля-ля-ля»). - Звучить «Сумна
  пісенька» (муз.В.Каліннікова) | |
| Музичний керівник | - «Лялька Катя
  засумувала.    Що ж це з нею трапилося?» | 
| Катя | - «Сумно так
  без друзів жити.     Зараз в ліс собі піду –     Може, друзів там знайду.» | 
| - Виконується
  вправа «Ми йдемо». | |
| Музичний керівник | -«Яка весела
  галявина! Давайте на ній затанцюємо!» (діти танцюють) | 
| Музичний керівник | -        
  «Діти,
  а хочете з лялькою погратися?» | 
| - Гра
  «Подоляночка» | |
| Музичний керівник | - «Будемо в
  лісі ми гуляти.     Друзів будемо шукати» | 
| -        
  Хоровод
  «Добре в лісі ( муз.Раухвергера, сл.Н.Френкель) Слухають голос зозулі, відповідають їй «ку –ку» Звучить інструментальна п’єса «Дощик» В.Косенко (у грамзапису) | |
| Музичний Керівник  | -        
  «Ой,
  дощ починається! -        
  Хутчіш
  біжіть додому!» | 
Розвага ІІІ.
«Лялька Катя загубилась»
                                                                   
| Музичний керівник  | - «З вами ми у ліс ходили -    Там і Катю загубили.    Треба знову в ліс піти,    Ляльку Катю там знайти» | 
| -        
  Дидактична
  гра «Тихо – голосно» -        
  Вправа
  «Ми йдемо» («Тихо ми гуляємо, пісеньку співаємо,   Ми гуляємо, ми гуляємо, пісню
  голосно співаємо».) | |
| Музичний керівник | -« Ось побігли ніжки   По рівній доріжці.» | 
| (Діти біжать легким кроком під музику п’єси Л.К.Дакена «Зозуля» у
  грамзапису). | |
| Музичний  керівник | -«Діти, а яка пташка летіла поряд з нами, коли ми бігали?» | 
| (Звучить «Пісня зозулі» із п’єси
  «Зозуля») | |
| Діти | - «Зозуля!» | 
| Музичний керівник | - «На дерево сіла, та й загомоніла» | 
| (Звучить «Голос зозулі» | |
| Музичний керівник | - «А зараз ми з вами заграємо пісню зозулі на брязкальцях.» | 
| (Діти грають на брязкальцях співи
  зозулі) | |
| Музичний керівник | -«Між дерев гуляємо –   пісеньку  співаємо.» | 
| (Діти співають пісню зозулі) | |
| Музичний керівник | - «Ой, як гарно на цій галявині! Давайте разом танцювати! | 
| -        
  Хоровод
  «Гарно в лісі» Звучить пісня «Дощик» В.Косенко | |
| Музичний керівник | -«Знов пішов дощик! Послухайте цю пісню». | 
| (музичний керівник співає пісню «Дощик»
  муз.Ю.Слонова, сл.А.Барто) | |
| Музичний керівник | -«Діти, а зараз давайте попросимо дощик, щоб  він не сердився» | 
| (Діти учать пісню «Дощик») | |
| Музичний керівник | - «Нарешті вийшло сонечко!     Будемо, діти, танцювати –     Ясне сонечко вітати» | 
| (Діти танцюють за показом музичного
  керівника «Дитячу польку» М.Глінки у грамзапису.) | |
| Музичний керівник | - «З вами ми у ліс пішли -    Ляльку Катю не знайшли.    Зозуля, зозуля!    Ти далеко літала –    А чи нашу ляльку    Не зустрічала? | 
| Зозуля (вихователь) | -«Далеко літала,   У лісі бувала.   Нікого та немає –  Тільки вітер осінній гуляє». | 
| Музичний керівник | Знову здйнявся вітер. Як? Покажіть!» | 
| (діти показують) | |
| Музичний керівник | - «Останні листочки з дерев облітають,     Осінні листочки всю земля
  вкривають.    Давайте ж збирати це листя
  чудове,     І з ним танцювати ми будемо
  знову. | 
| -        
  Танок
  з листочками. -        
  Діти
  ходять, збирають листя і знаходять Ляльку Катю. | |
| Музичний керівник | -        
  «Ось
  вона, лялечка наша, Плаче, напевно, сумує Нехай же зараз вона Для малюків затанцює. | 
| (Лялька Катя «танцює», діти плескають їй
  у долоні). Вихователь пропонує затанцювати разом з
  лялькою. Діти охоче виконують це завдання. -        
  Звучить
  п’єса «Дощик» В.Косенко. | |
| Музичний керівник | - «Знову дощ пішов!    Біжіть!    Катю з лісу заберіть! | 
| (Діти вибігають із залу) | |